Netflix i Nickelodeon ogłaszają rozpoczęcie wieloletniej współpracy
W dniu dzisiejszym firmy Netflix i Nickelodeon ogłosiły zawarcie wieloletniej umowy, zgodnie z którą wyprodukują nowe oryginalne filmy i seriale animowane — w oparciu zarówno o bibliotekę postaci Nickelodeon, jak i całkiem nowe projekty — skierowane do dzieci i rodzin z całego świata.
To wydarzenie stanowi kolejny krok w dotychczasowych relacjach pomiędzy spółkami, które wspólnie stworzyły już kilka dostępnych w serwisie Netflix popularnych tytułów, takich jak „Rocko i jego świat: Kiedyś to było” oraz „Najeźdźca Zim: Żarłoczny Florpus”. W najbliższym czasie swoje premiery będą miały filmy animowane na podstawie seriali „Harmidom” oraz „Wojownicze Żółwie Ninja: Ewolucja”.
„Firma Nickelodeon stworzyła dziesiątki uwielbianych przez dzieci postaci. Nie możemy się zatem doczekać współpracy, której efektem będą całkiem nowe historie, które odsłonią dotychczas nieznane aspekty zamieszkiwanych przez nie światów. Cieszymy się również na dalszą współpracę z Brianem Robbinsem, Ramsey Naito oraz członkami zespołu kreatywnego Nickelodeon, wspólnie z którymi będziemy poszukiwać nowych perspektyw i ciekawych historii, które następnie przedstawimy widzom Netflix na całym świecie” — mówi Melisa Cobb, wiceprezes ds. animacji oryginalnych w firmie Netflix.
„Obecnie priorytetem firmy Nickelodeon jest wyjście poza platformy linearne, a rozszerzenie współpracy z firmą Netflix stanowi kluczowy krok na drodze do tego celu” — wyjaśnia Brian Robbins, prezes Nickelodeon.
„Studio animacji Nickelodeon zatrudnia światowej klasy animatorów i scenarzystów, odpowiedzialnych za stworzenie kultowych już postaci i seriali. Przez ostatni rok szefowa działu animacji Ramsey Naito pracowała nad poszerzeniem tego katalogu, prowadząc do znacznego rozwoju prac nad rozwojem i produkcją. Praca twórcza w naszym studiu nie ustaje, a współpraca z Melissą i zespołem Netflix nad najwyższej jakości oryginalnymi treściami dla dzieci i rodzin na całym świecie z pewnością da jej dodatkowego napędu” — dodaje Robbins.
Studio Netflix Animation wspiera międzynarodową społeczność twórców historii z różnych gatunków, o różnych tonach i technikach. W katalogu animacji na 2019 rok znajdą się m.in. produkcje takie, jak animowany film pełnometrażowy „Klaus” Sergio Pablosa (dostępny na Netflix od 15 listopada), animowany japoński serial dla dzieci „Dinołaczka” (od 22 listopada), animowany film dla dorosłych „Zgubiłam swoje ciało” Jérémy’ego Clapina (od 29 listopada), a także produkcja DreamWorks „Szybcy i wściekli: Wyścigowi agenci” (od 26 grudnia).
Informacje o firmie Netflix
Netflix to jeden z największych na świecie internetowych serwisów rozrywkowych, z którego korzysta 158 mln opłacających abonament użytkowników w ponad 190 krajach. Udostępnia on wiele gatunków filmów, seriali i programów w różnych językach. Netflix umożliwia użytkownikom oglądanie materiałów bez ograniczeń czasowych, o każdej porze, w dowolnym miejscu i przy użyciu niemal każdego urządzenia wyposażonego w ekran i połączonego z internetem. Rejestracja w serwisie pozwala na swobodne uruchamianie, zatrzymywanie i wznawianie odtwarzania — bez reklam i zobowiązań.
Informacje o firmie Nickelodeon
Nickelodeon już od 40 lat wiedzie prym na rynku rozrywki dla najmłodszych. W tym czasie marka zbudowała różnorodną i międzynarodową działalność, w której zawsze najważniejsze są dzieci. Marka Nickelodeon obejmuje programy oraz produkcje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych oraz na całym świecie, produkty konsumenckie, rozrywkę cyfrową oraz stacjonarną, a także publikacje książkowe i filmy pełnometrażowe. Szczegółowe informacje oraz materiały graficzne można znaleźć na stronie http://www.nickpress.com. Nickelodeon oraz wszelkie powiązane tytuły, postacie i logotypy są zastrzeżone przez firmę Viacom Inc. (Skrót NASDAQ: VIA, VIAB).
Polecamy również
Netflix ogłasza powstanie drugiego sezonu serialu „Wiedźmin”
Netflix Polska: Premiery i aktualizacje w ofercie – 13 listopada 2019
KOMENTARZE: