Wg danych serwisu http://downdetector.com/status/netflix jeszcze zbyt dużo zgłoszeń nie ma i tendencja jest malejąca.
Tak może wyglądać strona pomocy Netflixa:
Wszelkie problemy z działaniem usług Netflixa prosimy zgłaszać bezpośrednio konsultantom Netflixa poprzez stronę https://help.netflix.com/contactus?locale=pl-PL – zalecenie Netflixa.
Poprzednia poważna awaria Netflixa miała miejsce trzy tygodnie temu – Globalna awaria Netflixa (01.10.2016).
Jeśli dowiemy się coś więcej o zaistniałej sytuacji to od razu damy znać.
Aktualizacja z godziny 20:10: Wg informacji serwisu ppe.pl problemem jest atak DDOS na firmę Dyn, która zajmuje się serwerami DNS firm/usług:
- ActBlue
- Basecamp
- Big cartel
- Box
- Business Insider
- CNN
- Cleveland.com
- Esty
- Github
- Grubhub
- Guardian.co.uk
- HBO Now
- Iheart.com (iHeartRadio)
- Imgur
- Intercom
- Intercom.com
- Netflix
- Okta
- PayPal
- People.com
- Playstation Network
- Recode
- Spotify
- Squarespace Customer Sites
- Starbucks rewards/gift cards
- Storify.com
- The Verge
- Twillo
- Urbandictionary.com
- Weebly
- Wired.com
- Wix Customer Sites
- Yammer
- Yelp
- Zendesk.com
- Zoho CRM