Dane gemiusAudience “pokazują” zainteresowanie Netflixem w Polsce
Dane statystyczne specjalnie przygotowane dla Wirtualnemedia.pl:
” … Z danych gemiusAudience przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu Netflixa na komputerach odwiedziło w Polsce 337,7 tys. realnych użytkowników, czyli 1,49 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 2,74 mln odsłon.
W lutym serwis miał już tylko 73,7 tys. polskich użytkowników i 619,6 tys. odsłon, a w marcu – 160,6 tys. użytkowników i 659,8 tys. odsłon. W każdym z tych miesięcy notował zbyt małą odwiedzalność na smartfonach i tabletach, żeby mogła ona zostać oszacowana w badaniu. …”
I przy okazji ciekawe informacje dot. naszego rynku VOD:
“… Start Netflixa w Polsce nie jest jedyną zmianą na polskim rynku VoD w br. Telewizja Polska zdecydowała się wycofać swoje produkcje z serwisów konkurencyjnych podmiotów (zniknęły one już z VoD.pl, w najbliższym czasie znikną też z Ipli). Natomiast Agora zamyka obecnie serwis Kinoplex.gazeta.pl, uzasadniając to jego niską popularnością. …”
Ciężko, żeby ktoś odwiedzał Netflixa na telefonie, skoro pod telefony jest aplikacja 😉 A wzrost użytkowników w marcu w porównania do lutego cieszy oczy 🙂