Koncert „Elton John: koncert na żywo z Dodger Stadium” realizowany przez producentów docenionych nagrodą EmmyⓇ – Fulwell 73 Productions i Rocket Entertainment, będzie transmitowany wyłącznie w Disney+ w poniedziałek 21 listopada o godzinie 4:55 rano czasu polskiego.
Podczas tego niezwykłego wydarzenia do Eltona Johna na scenie do muzycznej ikony, Eltona Johna, podczas jego ostatniego występu w Ameryce Północnej na Dodger Stadium. Będą to zdobywczynie nagrody GRAMMY® – Dua Lipa, Kiki Dee i Brandi Carlile, które oddadzą hołd muzykowi i jego legendarnej karierze. Ten niezwykły koncert będzie transmitowany na żywo w poniedziałek, 21 listopada o godzinie 4:55 polskiego czasu, wyłącznie w Disney+. Koncert rozpocznie się odliczaniem do wydarzenia, podczas którego zostaną pokazani sławni przyjaciele z całego świata życzący Eltonowi Johnowi powodzenia, wywiady brytyjskiej ikony i Davida Furnisha i wiele więcej atrakcji prosto z Dodger Stadium!
Dodatkowo Disney+ udostępnił również zwiastun przybliżający nadchodzącą historyczną trzygodzinną transmisję na żywo. Elton John: Koncert na żywo z Dodger Stadium, realizowany przez Disney Branded Television i wyprodukowany przez Fulwell 73 Productions i Rocket Entertainment, pokaże brytyjskiego piosenkarza takim, jakiego widzowie nigdy wcześniej nie widzieli, oddając jednocześnie cześć ikonie i przełomowemu momentowi z 1975 roku, który ugruntował się jego światowy sukces.
Elton John Koncert na żywo z Dodgers Stadium | Zwiastun PL NAPISY | Disney+
Światowej sławy goście
Elton John przez dziesięciolecia współpracował z wieloma artystami zajmującymi czołowe miejsca w muzycznych rankingach. W 2021 roku pojawił się na pierwszych stronach gazet na całym świecie. Wrócił także na listy przebojów, a to za sprawą przeboju „Cold Heart (PNAU REMIX)” nagranego wraz z Duą Lipą. Piosenka zajęła 7. miejsce na liście Billboard’s Hot 100, 1. miejsce na liście Hot Dance/Electronic Songs i 1. miejsce na liście w Wielkiej Brytanii wśród wydanych singli. Utwór został odtworzony ponad miliard razy w serwisie Spotify na całym świecie, a ostatnio zdobył nagrodę Top Dance/Electronic Song na Billboard Music Awards 2022. „Cold Heart (PNAU REMIX)” to połączenie najbardziej kultowych utworów Eltona Johna, w tym „Sacrifice” i „Rocket Man”.
Kiki Dee i Elton John zrobili furorę prawie 50 lat temu piosenką, będącą w tym czasie numerem jeden – „Don’t Go Breaking My Heart”. Był to jednocześnie jego trzeci samodzielny singiel po „Lucy In The Sky With Diamonds” i „Philadelphia Freedom”.
W ramach trasy Farewell Yellow Brick Road Eltona Johna, dzięki transmisji na żywo z Dodger Stadium, ikona muzyki zostanie pokazana w świetle reflektorów. Towarzyszyć mu będzie ponad 50 000 fanów na miejscu, ale także niezliczona liczba wielbicieli online na całym świecie. W wydarzeniu wezmą także udział goście specjalni, którzy zaśpiewają światowe hity z przekroju dziesięcioleci. A to wszystko w ramach jednego z największych pożegnań w historii muzyki. Koncert będzie zapowiedzią oryginalnego filmu dokumentalnego Disneya “Goodbye Yellow Brick Road: The Final Elton John Performances” i “The Years that Made His Legend”.
O producentach
Fulwell 73 Productions zrealizowało i uchwyciło niektóre z największych momentów w historii muzyki, w tym przyjęcie Fundacji AIDS Eltona Johna przy okazji rozdania nagród Akademii Filmowej, „Adele: One Night Only”, „Bruno Mars: 24K Magic Live at The Apollo”, „GRAMMYS®” i wiele więcej. Producentami wykonawczymi dla Fulwell 73 Productions są Gabe Turner, Ben Winston, Emma Conway i Sally Wood, która pełni również funkcję showrunnera. W Rocket Entertainment producentami wykonawczymi są Elton John, David Furnish i Luke Lloyd Davies, a także RJ Cutler. W Disney Branded Television, Marc Buhaj jest wiceprezesem ds. produkcji nadawanych na żywo i literatury faktu, a Nicole Silveira jest wiceprezesem ds. produkcji nadawanych na żywo.
O Eltonie Johnie
Dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Eltona Johna są niezrównane pod względem rozmachu i długowieczności. Jest to jeden z najlepiej sprzedających się artystów solowych wszechczasów. Tylko na brytyjskich i amerykańskich listach przebojów ma 1 diamentowy, 32 platynowe lub multi-platynowe oraz 21 złotych albumów, a także ponad 70 przebojów z listy Top 40. Sprzedał ponad 300 milionów płyt na całym świecie.
Jest rekordzistą najlepiej sprzedającego się singla wszechczasów „Candle in the Wind 1997”, który sprzedał się w ponad 33 milionach egzemplarzy. W sierpniu 2018 roku Elton został uznany za najbardziej utytułowanego solowego artystę płci męskiej w historii list przebojów Billboard Hot 100. Obecnie zarejestrował 70 wpisów na liście Billboard Hot 100, w tym dziewięć na pierwszym miejscu i 28 na liście Top 10. W 2021 roku Elton powrócił na listy przebojów nagrań muzycznych. „The Lockdown Sessions”, album nagrany podczas pandemii COVID-19, został wydany w październiku 2021 roku i od razu zajął pierwsze miejsce na brytyjskiej liście przebojów, stając się ósmym albumem Eltona, który znalazł się na pierwszym miejscu w Wielkiej Brytanii. Jego przebój „Cold Heart (PNAU Remix)” wraz z Duą Lipą stał się prawdziwym światowym hitem, osiągając pierwsze miejsce na brytyjskich i australijskich listach przebojów.
Elton John ogłosił trasę koncertową „Farewell Yellow Brick Road” w nowojorskim Gotham Hall w styczniu 2018 roku. Pięcioletnia trasa, obejmująca 5 kontynentów i ponad 350 koncertów, rozpoczęła się we wrześniu 2018 roku i zapowiadała wycofanie się gwiazdy z koncertowania po ponad 50 latach w trasie. Do tej pory Elton dał ponad 4000 występów w ponad 80 krajach od rozpoczęcia swojej pierwszej trasy koncertowej w 1970 roku.
Wśród wielu przyznanych mu nagród i wyróżnień jest sześć nagród GRAMMY, w tym nagroda GRAMMY Legend, nagroda Tony i dwa Oscary, nagroda BRIT dla najlepszego brytyjskiego artysty męskiego, nominacja do Rock and Roll Hall of Fame i Songwriters Hall of Fame, Kennedy Center Honor, Legend of Live Award, 13 nagród Ivor Novello w latach 1973-2001 oraz tytuł szlachecki od Królowej Elżbiety II za „zasługi dla muzyki i działania charytatywne”.
W 1992 roku Elton John założył Elton John AIDS Foundation, która dziś jest jedną z wiodących organizacji non-profit zajmujących się walką z HIV/AIDS. Jak dotąd organizacja zebrała ponad 515 milionów dolarów na globalną walkę z HIV/AIDS. W czerwcu 2019 roku prezydent Emmanuel Macron wręczył Johnowi Legię Honorową, najwyższe francuskie odznaczenie, za całokształt wkładu w sztukę i walkę z HIV/AIDS. Elton otrzymał tytuł Companion of Honor na liście noworocznych wyróżnień w 2021 roku.
O Disney+
Disney+ to usługa streamingowa, będąca domem dla filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych wojen, National Geographic oraz takich tytułów jak „Simpsonowie” oraz wielu innych. Na wybranych rynkach zawiera także ogólnorozrywkowe treści w ramach marki Star. Disney+, jako flagowa usługa streamingowa The Walt Disney Company, jest częścią Disney Media & Entertainment Distribution. Usługa oferuje kolekcję oryginalnych treści oferowanych na wyłączność, w tym filmów pełnometrażowych, dokumentów, seriali animowanych i aktorskich oraz pozycji krótkometrażowych. Oprócz dostępu do niepowtarzalnego zbioru telewizyjnej i filmowej rozrywki Disneya, Disney+ jest także domem najnowszych produkcji The Walt Disney Studios. Disney+ jest dostępny jako osobny serwis, jako część pakietu Disneya w Stanach Zjednoczonych, zawierającego Disney+, Hulu i ESPN+, lub jako część Combo+ w Ameryce Łacińskiej wraz ze Star+, osobnym serwisem z treściami ogólnorozrywkowymi i sportowymi.
Disney+ jest dostępny w cenie zaledwie 28,99 zł miesięcznie – bez żadnych ukrytych kosztów i z możliwością anulowania subskrypcji w dowolnym momencie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, w tym nowe seriale telewizyjne, hity filmowe i ekskluzywne produkcje oryginalne przez cały rok, od sześciu kluczowych marek: Disney, Pixar, Marvel, Gwiezdne Wojny, National Geographic i Star. W nieskończonej bibliotece rozrywki, obejmującej wszystko, od filmów dokumentalnych po uznane przez krytyków dramaty i komedie po klasyczną animację, znajdziesz mnóstwo historii, a także wiele innych, których się nie spodziewasz.
O Disney Branded Television
Disney Branded Television obejmuje kreatywnych autorów opowiadań oraz zespoły produkcyjne i marketingowe odpowiedzialne za seriale telewizyjne, filmy i inne programy telewizyjne z udziałem aktorów, produkcje animowane i formaty na żywo. Grupa pomaga zasilać platformę streamingową Disney+ oraz linearne sieci Disney Channel, Disney XD i Disney Junior treściami skierowanymi do dzieci, nastolatków i rodzin, opowiadając historie pełne wyobraźni, aspiracji i odzwierciedlające ich świat i doświadczenia. Ostatnie projekty to „High School Musical: The Series”, „Monsters at Work”, „The Mysterious Benedict Society”, „Growing Up” i „Marvel’s Spidey and his Amazing Friends”, a także nadchodzący „Elton John: Koncert na żywo z Dodger Stadium”. Disney Branded Television stworzyło jedne z najbardziej kultowych i nagradzanych obiektów i franczyz, w tym nagrodzone Peabody Award „Doc McStuffins” i „The Owl House”; zdobywcy nagrody Emmy® „Big City Greens”, „Turning the Tables with Robin Roberts” i „Elena of Avalor”; ukochane animowane krótkie kreskówki z „Myszką Miki” oraz franczyza Disney Channel Original Movie (DCOM), obejmująca ponad 100 tytułów.
Polecamy również
Listopad w HBO Max – ramówka na 16-30 listopada – oficjalna lista nowości