Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Prosze o pomoc
Quote from waldi102 on 30.03.2019, 11:14Panasonic TX55CX680E
Nagle przestała działać aplikacja Netflix. Zresetowałem tv. Zmieniałem providera i sposób podłączenia telewizora do sieci. Kabel , wifi itp. Zmieniałem DNS zgodnie z instrukcją od Panasonic. Wielokrotne czaty z serwisem Panasoniaca i Netflixa niestety nie przyniosły rozwiązania. Aplikacja w ogóle się włącza. Na tym samym łączu Netflix na PC działa bez problemu.
Panasonic TX55CX680E
Nagle przestała działać aplikacja Netflix. Zresetowałem tv. Zmieniałem providera i sposób podłączenia telewizora do sieci. Kabel , wifi itp. Zmieniałem DNS zgodnie z instrukcją od Panasonic. Wielokrotne czaty z serwisem Panasoniaca i Netflixa niestety nie przyniosły rozwiązania. Aplikacja w ogóle się włącza. Na tym samym łączu Netflix na PC działa bez problemu.
Quote from Janek on 30.03.2019, 11:25Czyli apka się włącza? A co pojawia się na ekranie wtedy?
Czyli apka się włącza? A co pojawia się na ekranie wtedy?
Quote from waldi102 on 30.03.2019, 12:23Po resecie pojawia sie opcja zaloguj się. jak sie zaloguje to pojawia się błąd KOd: ui-113 jak spawdzam test z aplikacji netflix to wszystko wychodzi OK. czyli połączenia do serweró i prędkość internetu jest OK.
jeżeli postępuję zgodnie z opisem dla kodu błędu UI-113 to niestety nie ma poprawy. jak zignoruje komunikat, że Netflix należy zresetować to przy próbie następnego logowania mieli tylko i nie uzyskuje żadnego połączenia. Próbowałem już niemal wszystkich opcji łącznie ze zmiana sposobu podłączenia z kablowego na wifi, łącznie ze zmiana operatora i z wpisanem ręcznie adresu DNS. Nic nie pomaga
Po resecie pojawia sie opcja zaloguj się. jak sie zaloguje to pojawia się błąd KOd: ui-113 jak spawdzam test z aplikacji netflix to wszystko wychodzi OK. czyli połączenia do serweró i prędkość internetu jest OK.
jeżeli postępuję zgodnie z opisem dla kodu błędu UI-113 to niestety nie ma poprawy. jak zignoruje komunikat, że Netflix należy zresetować to przy próbie następnego logowania mieli tylko i nie uzyskuje żadnego połączenia. Próbowałem już niemal wszystkich opcji łącznie ze zmiana sposobu podłączenia z kablowego na wifi, łącznie ze zmiana operatora i z wpisanem ręcznie adresu DNS. Nic nie pomaga
Quote from waldi102 on 30.03.2019, 12:24na samsungu działa bez problemu na tej samej sieci
na samsungu działa bez problemu na tej samej sieci
Quote from Janek on 30.03.2019, 13:27A odłączałeś tv fizycznie z prądu na kilka minut?
A odłączałeś tv fizycznie z prądu na kilka minut?