Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Regulamin forum
Quote from Janek on 26.08.2016, 16:32REGULAMIN FORUM
Nflix.pl w ramach świadczenia usługi Forum udostępnia Użytkownikom zasoby swojego systemu teleinformatycznego, aby mogli umieszczać swoje komentarze w sieci Internet w ramach Serwisu Nflix.pl.
Prosimy pamiętać, że nie odpowiadamy za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez Użytkowników. Nie ponosimy również żadnej odpowiedzialności za użyteczność, dokładność i kompletność jakiejkolwiek wypowiedzi.
Treść wypowiedzi wyraża opinię jej autora. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź Ci nie odpowiada, łamie zasady korzystania z Forum lub obowiązującego w Polsce prawa, możesz poinformować o tym Administratora. Nflix.pl jako Administrator Forum dba o porządek i zgodność wypowiedzi z zasadami korzystania z Forum i robi w miarę możliwości wszystko, aby po otrzymaniu stosownej, wiarygodnej informacji usuwać niezgodne posty.
Zgadzasz się nie używać Forum do zamieszczania materiałów, które są fałszywe, obraźliwe, niedokładne, wulgarne, obsceniczne, wzmagają nienawiść, zastraszają, profanują wartości, grożą, ingerują w czyjąś prywatność lub łamią obowiązujące prawo. Zgadzasz się również nie zamieszczać materiałów chronionych prawem autorskim, chyba że dysponujesz prawami do nich lub zamieszczenie tych materiałów nie stanowi naruszenia praw autorskich.
Zasady korzystania z Forum Nflix.pl
Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (z naciskiem przede wszystkim na tematy związane z Netflixem i innymi usługami streamingowymi). Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na Forum, należy przestrzegać kilku podstawowych zasad:
1. Na Forum nie umieszczamy komentarzy lub odnośników (linków) do stroninternetowych, które naruszają prawo, w szczególności:
• zawierają wulgaryzmy,
• zawierają treści pornograficzne,
• propagują alkohol,
• propagują narkotyki i inne środki odurzające,
• obrażają osoby publiczne lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby,
• obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie,
• przyczyniają się do łamania praw autorskich.
Ponadto nie zamieszczamy komentarzy, które:
• są bezpośrednimi atakami na interlokutorów,
• zawierają odnośniki (linki) do stron www naruszających prawo lub dobre obyczaje,
• zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe,
• są reklamami,
• są spamem, czyli nie mają nic wspólnego z tematem wątku
• nawołują do agresji,
• są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej.2. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
3. Nie obrażamy innych forumowiczów.
4. Wątki należy zakładać w odpowiednich dla nich działach, w przeciwnym razie będą przenoszone do właściwych, bądź usuwane.
5. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać treść wątku.
6. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na Forum nie toczyła.
7. Wszelkie wątki zawierające dyskusje nieodpowiadające tematyce działu, a zakładane w innych działach niż "Hydepark", będą przenoszone właśnie do niego.
8. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie do nabijania postów będą usuwane.
9. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
10. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
11. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
12. Zabronione jest tzw. nabijanie postów (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp.). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają ostrzeżenie.
13. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów Forum, w szczególności używanie takich awatarów czy podpisów, jak "Administrator", czy „Moderator".
14. Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych, po ówczesnym otrzymaniu zgody od Administratora. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense, także uznajemy za komercyjne. Odnośniki do stron komercyjnych będą usuwane – także z podpisów. Zabronione jest bezpośrednie reklamowanie forów internetowych, nawet jeśli na forach tych nie są wyświetlane reklamy. Osoby zainteresowane reklamą na Nflix.pl są proszone o kontakt z Administracją.
15. Zabronione jest działanie na szkodę Serwisu Nflix.pl.
16. W przypadku znalezienia wątków naruszających zasady korzystania z Forum (zwłaszcza zawierających odnośniki do torrentów, nielegalnych serwisów streamingowych, czy stron zawierających treści pornograficzne) prosimy o poinformowanie Administratora.
17. Za łamanie zasad korzystania z Forum będą przydzielane ostrzeżenia, które mogą (w zależności od uznania Administratora) skutkować permanentnym, bądź czasowym, zbanowaniem użytkownika.
18. Nflix.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na Forum przez Użytkowników.
19. Użytkownik publikujący swoje wypowiedzi na Forum niniejszym upoważnia nieodpłatnie Administratora Serwisu Nflix.pl do:
• zapisywania publikowanych wypowiedzi w pamięci komputera,
• obróbki cyfrowej celem dostosowania ich do wymogów Serwisu Nflix.pl,
• publikowania i rozpowszechniania nadesłanych przez Użytkownika wypowiedzi w sieci Internet,
• włączania ich (lub ich fragmentów) do innych utworów i tworzenia opracowań,
• wytwarzania określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w dowolnym formacie,
• rozpowszechniania wypowiedzi na każdym nośniku audiowizualnym, a w szczególności na nośniku magnetycznym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego, jak również w postaci drukowanej,
• umieszczania wypowiedzi w bazach danych.20. O zmianach zasad korzystania z Forum będziemy informować na Forum.
21. Wszelkie sprawy dotyczące Forum należy zgłaszać przez formularz kontaktowy.
Życzymy miłego korzystania z Forum Nflix.pl!
REGULAMIN FORUM
Nflix.pl w ramach świadczenia usługi Forum udostępnia Użytkownikom zasoby swojego systemu teleinformatycznego, aby mogli umieszczać swoje komentarze w sieci Internet w ramach Serwisu Nflix.pl.
Prosimy pamiętać, że nie odpowiadamy za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez Użytkowników. Nie ponosimy również żadnej odpowiedzialności za użyteczność, dokładność i kompletność jakiejkolwiek wypowiedzi.
Treść wypowiedzi wyraża opinię jej autora. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź Ci nie odpowiada, łamie zasady korzystania z Forum lub obowiązującego w Polsce prawa, możesz poinformować o tym Administratora. Nflix.pl jako Administrator Forum dba o porządek i zgodność wypowiedzi z zasadami korzystania z Forum i robi w miarę możliwości wszystko, aby po otrzymaniu stosownej, wiarygodnej informacji usuwać niezgodne posty.
Zgadzasz się nie używać Forum do zamieszczania materiałów, które są fałszywe, obraźliwe, niedokładne, wulgarne, obsceniczne, wzmagają nienawiść, zastraszają, profanują wartości, grożą, ingerują w czyjąś prywatność lub łamią obowiązujące prawo. Zgadzasz się również nie zamieszczać materiałów chronionych prawem autorskim, chyba że dysponujesz prawami do nich lub zamieszczenie tych materiałów nie stanowi naruszenia praw autorskich.
Zasady korzystania z Forum Nflix.pl
Forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (z naciskiem przede wszystkim na tematy związane z Netflixem i innymi usługami streamingowymi). Aby jednak zachować porządek i miłą atmosferę na Forum, należy przestrzegać kilku podstawowych zasad:
1. Na Forum nie umieszczamy komentarzy lub odnośników (linków) do stroninternetowych, które naruszają prawo, w szczególności:
• zawierają wulgaryzmy,
• zawierają treści pornograficzne,
• propagują alkohol,
• propagują narkotyki i inne środki odurzające,
• obrażają osoby publiczne lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby,
• obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie,
• przyczyniają się do łamania praw autorskich.
Ponadto nie zamieszczamy komentarzy, które:
• są bezpośrednimi atakami na interlokutorów,
• zawierają odnośniki (linki) do stron www naruszających prawo lub dobre obyczaje,
• zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe,
• są reklamami,
• są spamem, czyli nie mają nic wspólnego z tematem wątku
• nawołują do agresji,
• są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej.
2. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
3. Nie obrażamy innych forumowiczów.
4. Wątki należy zakładać w odpowiednich dla nich działach, w przeciwnym razie będą przenoszone do właściwych, bądź usuwane.
5. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać treść wątku.
6. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na Forum nie toczyła.
7. Wszelkie wątki zawierające dyskusje nieodpowiadające tematyce działu, a zakładane w innych działach niż "Hydepark", będą przenoszone właśnie do niego.
8. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie do nabijania postów będą usuwane.
9. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
10. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
11. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
12. Zabronione jest tzw. nabijanie postów (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp.). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają ostrzeżenie.
13. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów Forum, w szczególności używanie takich awatarów czy podpisów, jak "Administrator", czy „Moderator".
14. Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych, po ówczesnym otrzymaniu zgody od Administratora. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense, także uznajemy za komercyjne. Odnośniki do stron komercyjnych będą usuwane – także z podpisów. Zabronione jest bezpośrednie reklamowanie forów internetowych, nawet jeśli na forach tych nie są wyświetlane reklamy. Osoby zainteresowane reklamą na Nflix.pl są proszone o kontakt z Administracją.
15. Zabronione jest działanie na szkodę Serwisu Nflix.pl.
16. W przypadku znalezienia wątków naruszających zasady korzystania z Forum (zwłaszcza zawierających odnośniki do torrentów, nielegalnych serwisów streamingowych, czy stron zawierających treści pornograficzne) prosimy o poinformowanie Administratora.
17. Za łamanie zasad korzystania z Forum będą przydzielane ostrzeżenia, które mogą (w zależności od uznania Administratora) skutkować permanentnym, bądź czasowym, zbanowaniem użytkownika.
18. Nflix.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na Forum przez Użytkowników.
19. Użytkownik publikujący swoje wypowiedzi na Forum niniejszym upoważnia nieodpłatnie Administratora Serwisu Nflix.pl do:
• zapisywania publikowanych wypowiedzi w pamięci komputera,
• obróbki cyfrowej celem dostosowania ich do wymogów Serwisu Nflix.pl,
• publikowania i rozpowszechniania nadesłanych przez Użytkownika wypowiedzi w sieci Internet,
• włączania ich (lub ich fragmentów) do innych utworów i tworzenia opracowań,
• wytwarzania określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w dowolnym formacie,
• rozpowszechniania wypowiedzi na każdym nośniku audiowizualnym, a w szczególności na nośniku magnetycznym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego, jak również w postaci drukowanej,
• umieszczania wypowiedzi w bazach danych.
20. O zmianach zasad korzystania z Forum będziemy informować na Forum.
21. Wszelkie sprawy dotyczące Forum należy zgłaszać przez formularz kontaktowy.
Życzymy miłego korzystania z Forum Nflix.pl!