Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
You need to log in to create posts and topics.
Philips 55PUS7150/12 problem z wbudowaną aplikacją netflix.
Guest Quote from Guest on 18.09.2016, 15:35
Obraz z netflixa się dziwnie zachowuje:
przy zmianach rozdzielczości związanych z przepustowością łącza i/lub możliwościami serwerów obraz się zmniejsza nie wypełniając całego ekranu, lub jest za duży aby się zmieścić na ekranie. Żadne resety wbudowanej apki netflixa i telewizora nie pomagają na tę dolegliwość, próbowałem instalować na nowo ale nie przyniosło to żadnych rezultatów.
Obraz z netflixa się dziwnie zachowuje:
przy zmianach rozdzielczości związanych z przepustowością łącza i/lub możliwościami serwerów obraz się zmniejsza nie wypełniając całego ekranu, lub jest za duży aby się zmieścić na ekranie. Żadne resety wbudowanej apki netflixa i telewizora nie pomagają na tę dolegliwość, próbowałem instalować na nowo ale nie przyniosło to żadnych rezultatów.