Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Nie działa na ue46es6800
Quote from Guest on 09.10.2016, 20:33Witam,
Jak w temacie. Nie chce się połączyć. Jakieś propozycje?
Witam,
Jak w temacie. Nie chce się połączyć. Jakieś propozycje?
Quote from Guest on 09.10.2016, 21:32Jaki pojawia sie komunikat?
Jaki pojawia sie komunikat?
Quote from Guest on 10.10.2016, 09:32Unable to connect to Netflix
Unable to connect to Netflix
Quote from Guest on 10.10.2016, 13:28Sprawdz ten trik:
https://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/#comment-5190
Sprawdz ten trik:
Quote from Guest on 27.11.2017, 09:53Cześć,
Zpróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych aplikację smart w Samsungu. Mi pomogło, bo po tej operacji Netflix normalnie zapytał o dane logowania.
Pozdrawiam,
Łukasz
Cześć,
Zpróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych aplikację smart w Samsungu. Mi pomogło, bo po tej operacji Netflix normalnie zapytał o dane logowania.
Pozdrawiam,
Łukasz
Quote from Guest on 20.01.2018, 14:33ja mam ue32 es5500 i miałem to samo. pomoglo przywrócenie ustawien fabrycznych smart-hub'a.
ja mam ue32 es5500 i miałem to samo. pomoglo przywrócenie ustawien fabrycznych smart-hub'a.