Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Dotyczy oglądania Netflixa na TOSHIBIE 47L7453D
Quote from Guest on 15.05.2017, 18:24Od niedawna posiadam NETFLIXA i oglądam go tylko na IPADZIE ponieważ nie mogę obejrzeć go na moim telewizorze Toshiba 47L7453D. Po zalogowaniu się do Netflixie próbuję oglądać film i około 10 procentach pobierania filmu ukazuje się komunikat , że w tej chwili nie można oglądać tego filmu spróbuj później i za każdym razem gdy próbuje oglądać film obojętnie jaki, za każdym razem ukazuje się ten komunikat . sprawdzałem z technikami netflixa u nich jest ok , dostarczyciel internetu też ok ponieważ mogę oglądać na kompie i ipadzie z sieci wifi , tylko Toshiba nie działa , najlepsze ze toshoba nie ma suportu w polsce i nie ma z kim gadać tam gdzie kupiłem odsyłają mnie do serwisu Radom , gdzie nie ma możliwości się dodzwonić (w na stronie internetowej serwisu pisze że nie udziela informacji w sprawie suportu) ,, Tak ze nie polecam kupowania telewizorów TOSHIBA nikomu kto lubi być dobrze obsługiwany i traktowany jako klient który wydał kilka tysięcy PLN"
Nikt nie potrafi mi udzielić informacji jak sobie z tym poradzić , wszyscy namawiają mnie na nowy TV a moja toshiba ma dopiero 3 Lata.
Od niedawna posiadam NETFLIXA i oglądam go tylko na IPADZIE ponieważ nie mogę obejrzeć go na moim telewizorze Toshiba 47L7453D. Po zalogowaniu się do Netflixie próbuję oglądać film i około 10 procentach pobierania filmu ukazuje się komunikat , że w tej chwili nie można oglądać tego filmu spróbuj później i za każdym razem gdy próbuje oglądać film obojętnie jaki, za każdym razem ukazuje się ten komunikat . sprawdzałem z technikami netflixa u nich jest ok , dostarczyciel internetu też ok ponieważ mogę oglądać na kompie i ipadzie z sieci wifi , tylko Toshiba nie działa , najlepsze ze toshoba nie ma suportu w polsce i nie ma z kim gadać tam gdzie kupiłem odsyłają mnie do serwisu Radom , gdzie nie ma możliwości się dodzwonić (w na stronie internetowej serwisu pisze że nie udziela informacji w sprawie suportu) ,, Tak ze nie polecam kupowania telewizorów TOSHIBA nikomu kto lubi być dobrze obsługiwany i traktowany jako klient który wydał kilka tysięcy PLN"
Nikt nie potrafi mi udzielić informacji jak sobie z tym poradzić , wszyscy namawiają mnie na nowy TV a moja toshiba ma dopiero 3 Lata.
Quote from Guest on 16.05.2017, 22:38Wracając do telewizora TOSHIBA czy ktoś może ma takie same problemy z telewizorem i możne sobie poradził jakoś
bardzo byłbym wdzięczny za pomoc
pozdrawiam
Wracając do telewizora TOSHIBA czy ktoś może ma takie same problemy z telewizorem i możne sobie poradził jakoś
bardzo byłbym wdzięczny za pomoc
pozdrawiam
Quote from Guest on 19.05.2017, 20:29KUP CHROMCAST działa. Pozdr
KUP CHROMCAST działa. Pozdr
Quote from Guest on 20.06.2017, 22:56Dzięki za podpowiedz , działa i mam ich ...... nie kupujcie TOSHIBY brak suportu
Dzięki za podpowiedz , działa i mam ich ...... nie kupujcie TOSHIBY brak suportu