Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Ciagle bufferowanie
Quote from Guest on 25.03.2018, 21:19Witam. Od paru dni mam problem z dzialaniem netflixa na smart tv samsung serii ue48. Wszystko laduje sie ok, w opcji sprawdzania sieci w aplikacji netflix wszystko super, predkosc ok 20Mb/s. Podczas ogladania co kilka minut byfferuje do 25% i konuec. Trzeba zrestartowac film i za dwie minuty to samo. Byla jakas aktualizacja ktora samsung zwalil czy cos?
Witam. Od paru dni mam problem z dzialaniem netflixa na smart tv samsung serii ue48. Wszystko laduje sie ok, w opcji sprawdzania sieci w aplikacji netflix wszystko super, predkosc ok 20Mb/s. Podczas ogladania co kilka minut byfferuje do 25% i konuec. Trzeba zrestartowac film i za dwie minuty to samo. Byla jakas aktualizacja ktora samsung zwalil czy cos?
Quote from Guest on 25.03.2018, 21:25Dodam, ze robilem juz wszystko z troubleshootingu, resetowalem smarthub, na pozostalych urzadzeniach na ruterze dziala, ta sama sytuacja przy wifi i kablu
Dodam, ze robilem juz wszystko z troubleshootingu, resetowalem smarthub, na pozostalych urzadzeniach na ruterze dziala, ta sama sytuacja przy wifi i kablu
Quote from Guest on 26.04.2018, 12:02Udało się rozwiązać problem? Mam tez takie problemy na tv Lg
Udało się rozwiązać problem? Mam tez takie problemy na tv Lg
Quote from Guest on 06.05.2018, 13:16Proponuję wyłączyć fizycznie TV z prądu na kilka minut i wlączyć ponownie. Często w podobnych sytuacjach to pomaga.
Jeśli jednak to nie pomoże, to zostaje podpiąć TV do innego łącza internetowego, by sprawdzić powtarzalność problemu.
Proponuję wyłączyć fizycznie TV z prądu na kilka minut i wlączyć ponownie. Często w podobnych sytuacjach to pomaga.
Jeśli jednak to nie pomoże, to zostaje podpiąć TV do innego łącza internetowego, by sprawdzić powtarzalność problemu.