Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Zrezygnowałem i ciągle płacę
Quote from Guest on 17.09.2016, 09:12Zglaszalem ten problem juz wczesniej, przed modyfikacją tej strony. Na tv Panasonic jakimś cudem stworzyły się dwa identyczne konta. Ten sam login i hasło, płatności pobierane z jednej karty kredytowej. Problem w tym, ze po rezygnacji z subskrybcji wciąż pobierane są opłaty za jedno z kont. Roznica między kontami polegała na tym że jedna płatność szła na netflix.pl a druga netflix.com amsterdam nld. Proszę o pomoc. Nie mam możliwości rezygnacji ani korzystania z konta netflix.com amsterdam.
Zglaszalem ten problem juz wczesniej, przed modyfikacją tej strony. Na tv Panasonic jakimś cudem stworzyły się dwa identyczne konta. Ten sam login i hasło, płatności pobierane z jednej karty kredytowej. Problem w tym, ze po rezygnacji z subskrybcji wciąż pobierane są opłaty za jedno z kont. Roznica między kontami polegała na tym że jedna płatność szła na netflix.pl a druga netflix.com amsterdam nld. Proszę o pomoc. Nie mam możliwości rezygnacji ani korzystania z konta netflix.com amsterdam.
Quote from Karol on 18.09.2016, 22:58Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z działem pomocy Netflixa. Skorzystaj z opcji czatu i napisz im wszystkie niezbędne informacje. Jeżeli nie czujesz się mocny w kontakcie z wykorzystaniem języka angielskiego, użyj Google Translate - jest to wystarczające narzędzie, aby móc przy jego pomocy wyjaśnić sytuację; konsultanci na czacie są bardzo wyrozumiali i pomocni, na pewno sobie poradzisz 🙂
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z działem pomocy Netflixa. Skorzystaj z opcji czatu i napisz im wszystkie niezbędne informacje. Jeżeli nie czujesz się mocny w kontakcie z wykorzystaniem języka angielskiego, użyj Google Translate - jest to wystarczające narzędzie, aby móc przy jego pomocy wyjaśnić sytuację; konsultanci na czacie są bardzo wyrozumiali i pomocni, na pewno sobie poradzisz 🙂