Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.
Netflix na SmartTV
Quote from Guest on 25.12.2016, 09:20Cześć,
Korzystam z Netflix na SmartTV Samsung. Niestety, cały serwis jest w języku angielskim, łącznie z tytułami i opisami filmów. Czy ktoś wie, czy możliwa jest zmiana wersji językowej serwisu? Dodam, że konto skonfigurowane jest prawidłowo i zarówno wersje na PC i Androida działają po polsku. Dzięki.
Cześć,
Korzystam z Netflix na SmartTV Samsung. Niestety, cały serwis jest w języku angielskim, łącznie z tytułami i opisami filmów. Czy ktoś wie, czy możliwa jest zmiana wersji językowej serwisu? Dodam, że konto skonfigurowane jest prawidłowo i zarówno wersje na PC i Androida działają po polsku. Dzięki.
Quote from Guest on 27.12.2016, 01:27Jaki to konkretnie model TV?
Jaki to konkretnie model TV?
Quote from Guest on 29.12.2016, 19:25Ja mam model F6500 i dokładnie taki sam problem. Kontaktowałem się z Samsungiem i Netflixem. Jeden odsyła do drugiego, a drugi do pierwszego. W końcu miła pani konsultantka z supportu Netflixa połączyła się z działem technicznym i otrzymałem odpowiedź: sprawa jest znana, ale nie przewiduje się aktualizacji aplikacji dla tak starych (2013r. !) modeli telewizorów.
Tak, też jestem zirytowany :(.
Ja mam model F6500 i dokładnie taki sam problem. Kontaktowałem się z Samsungiem i Netflixem. Jeden odsyła do drugiego, a drugi do pierwszego. W końcu miła pani konsultantka z supportu Netflixa połączyła się z działem technicznym i otrzymałem odpowiedź: sprawa jest znana, ale nie przewiduje się aktualizacji aplikacji dla tak starych (2013r. !) modeli telewizorów.
Tak, też jestem zirytowany :(.
Quote from Guest on 31.12.2016, 14:07cóż.... Samsung ma tendencje do szybkiego zapominania o wspieraniu swoich klientów (nie tylko o obszarze TV). Pozostaje zakup TV BOXa lub nowy TV (mimo, że obecny jest jeszcze bardzo sprawny)......
cóż.... Samsung ma tendencje do szybkiego zapominania o wspieraniu swoich klientów (nie tylko o obszarze TV). Pozostaje zakup TV BOXa lub nowy TV (mimo, że obecny jest jeszcze bardzo sprawny)......
Quote from Guest on 06.01.2017, 15:41ja mam LG z 2013r. z serii LA i dostałem aktualizację i Netflix po polsku 😉
ja mam LG z 2013r. z serii LA i dostałem aktualizację i Netflix po polsku 😉