Forum

Facebooktwitter

Korzystanie z Forum oznacza akceptację jego Regulaminu.
Wszelkie sprawy dotyczące Forum prosimy zgłaszać przez nasz formularz kontaktowy.

You need to log in to create posts and topics.

Dotyczy oglądania Netflixa na TOSHIBIE 47L7453D

Od niedawna posiadam NETFLIXA  i oglądam go tylko na IPADZIE ponieważ nie mogę obejrzeć go na moim telewizorze Toshiba 47L7453D. Po zalogowaniu się do Netflixie próbuję oglądać film i około 10 procentach pobierania filmu ukazuje się komunikat , że w tej chwili nie można oglądać tego  filmu spróbuj później i za każdym razem  gdy próbuje oglądać film obojętnie jaki, za każdym razem ukazuje się ten komunikat . sprawdzałem z technikami netflixa u nich jest ok , dostarczyciel internetu też ok ponieważ mogę oglądać na kompie i ipadzie z sieci wifi , tylko Toshiba nie działa , najlepsze ze toshoba nie ma suportu w polsce i nie ma z kim gadać tam gdzie kupiłem odsyłają mnie do serwisu Radom , gdzie nie ma możliwości się dodzwonić (w na stronie internetowej serwisu pisze że nie udziela informacji w sprawie suportu) ,, Tak ze nie polecam kupowania telewizorów TOSHIBA nikomu kto lubi być dobrze obsługiwany i traktowany jako klient który wydał kilka tysięcy PLN"

Nikt nie potrafi mi udzielić informacji jak sobie z tym poradzić , wszyscy namawiają mnie na nowy TV a moja toshiba ma dopiero 3 Lata.

Wracając do telewizora TOSHIBA czy  ktoś może ma takie same problemy z telewizorem i możne sobie poradził jakoś

bardzo byłbym wdzięczny za pomoc

pozdrawiam

 

 

KUP CHROMCAST działa. Pozdr

 

Dzięki za podpowiedz , działa i mam ich ...... nie kupujcie TOSHIBY brak suportu

banner