Globalna awaria Netflixa (01.10.2016)


Po godzinie 21 zaczęliśmy otrzymywać zgłoszenia o problemach z działaniem Netflixa. Strony internetowe serwisu streamingowego z Los Gatos nie działają poprawnie i często pojawiają się błędy typu “503 Service unavailable” lub “500 Failure proxying request to origin.”. Wygląda to na poważną awarię.
Osoby korzystające z urządzeń mobilnych lub Smart mają problemy z działaniem apek Netflixa. Dane tekstowe i graficzne nie chcą się ładować, a o oglądaniu nagrań można zapomnieć.
Wg danych serwisu http://downdetector.com/status/netflix kilkadziesiąt tysięcy osób z różnych miejsc na świecie zgłosiło problem z działaniem systemów Netflixa.
Czekamy na usunięcie tej globalnej awarii.
Aktualizacja: W okolicach północy awaria została usunięta.
No niestety Error Code: F7111-1931-404 i Luke Cage poszedł się ebać a sobotni wieczór zapowiadał się lepiej…
U mnie na PC nie bangla, ale już na smart tv Panasonic śmiga.
Dziwne bo ja n konsoli ps4 jeszcze kolo polnocy ogladalem “W Garniturach” i bylo git.
Awaria zakończyła się gdzieś ok.23.40.
Czyli wreszcie nadeszło, tak jak liczni komentatorzy tutaj zapowiadali – Netflix zwija się z Polski. A przy okazji z całego świata.
Pytanie do moderatora. Można zablokowac ludzi którzy świadomie prowokują komentarzami?
Najlepiej na dzieci nie zwracać uwagi
Melisy się napij. Jeśli cię zad boli o czyjś komentarz to jest to tylko i wyłącznie twój problem.
Jeśli komentarze są moderowane, to blokujcie te trolle. Ten od zwijania się Netflixa jest wyjątkowo monotematyczny i męczący.
Komentarze spowrotem zaczynają być moderowane. Proszę o wyrozumiałość jeśli będą się pojawiać z opóźnieniem.
Na smart tv i ps4 nadal nie dziala :/
Smart jakiej firmy?
Philips pus6561
Na Smart TV Samsung dalej nie działa.
Na Wetek CORE (android box) też nie działa.
Za to działa bez problemu na PC i Windows 10 na telefonie.
U mnie na Samsungu Smart TV Netflix działa normalnie
Jak dobrze, że kupuję filmy na nośnikach fizycznych.
A co ma to do awarii netflixa ? Nośnik też może ulec zniszczeniu
Ma o tyle, że w zeszłym tygodniu CEO Netfliksa przekonywał, że “tryb offline” jest zbędny. I oto przykład, że jednak nie do końca 😉
Na moim TV dalej nie działa. Support oczywiście nie pomógł – dalej te same bzdury o resetach routerów, od których każdy zaczyna. I na koniec sugestia, że to na pewno wina mojego ISP (nieważne, że na PC działa na tej samej sieci).
a próbowałeś wyłączyć TV z prądu na 20-30 sekund? Czasem pomaga.