KONKURS dla czytelników Nflix.pl marzec 2017
Witajcie! Zgodnie z obietnicą, przygotowaliśmy dla Was kolejny konkurs. Zwracamy się do Was, czytelników, z uprzejmą prośbą o podsumowanie działalności strony, a w zamian oferujemy ciekawe nagrody. Brzmi dobrze? Oto pytanie konkursowe:
Podsumuj działalność serwisu Nflix.pl – jakie są nasze mocne strony, a co, i w jaki sposób, byś usprawnił/a?
Najciekawsze, najbardziej pomysłowe i przydatne sugestie zostaną nagrodzone i, po debacie zespołu, wcielone w życie. Nie ma tu żadnych ograniczeń, możecie swoje propozycje opisać, możecie też przygotować grafiki ilustrujące zmiany – najbardziej kreatywni zostaną na pewno docenieni.
Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać konto w serwisie Nflix.pl i podać swoją nazwę użytkownika w formularzu konkursowym, który znajduje się TUTAJ. Jeśli będziecie chcieli przesłać nam zgłoszenie w postaci pliku, prosimy o podanie do niego działającego linku w powyższym formularzu.
Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem.
Życzymy wszystkim powodzenia w konkursie!
Robicie mega robotę. Szkoda, że Netflix jako usługodawca nie podchodzi do użytkowników w podobny sposób. Ciągłe obsuwy z planowanymi premierami, oferta nierzadko niszowa (vide – mega-pakiety kinematografii tureckiej, indyjskiej), brak opcji audio+napisy dla nowych pozycji, filmy na poziomie, którego wstydziłyby się kanały z kinematografią niezależną jak Sundance TV. Równia pochyła od przynajmniej kwartału.