Ustaliliśmy kanały kontaktu i tematy. Sprawy związane z daną osobą i kontem na Netflixie np. problem z płatnością, problemy z działaniem danego abonamentu, itp. każdy musi zgłaszać bezpośrednio na infolinię/czat. Inne tematy, szczególnie te grupowe możemy przesyłać do przedstawiciela.
Stworzyliśmy osobną pozycję w naszym menu – Kontakt z Netflixem PL. Tam prosimy o podawanie w komentarzach problemów i spraw, które będziemy zgłaszać.
I na koniec cytat z korespondencji z przedstawicielem:
” … Dialog z użytkownikami i fanami jest dla nas bardzo istotny stąd też cieszę się z nawiązanego kontaktu. Proszę pamiętać, że Netflix (jak też sam mówi) nie wszedł jeszcze do Polski. Styczeń był tylko małym krokiem polegającym na zniesieniu blokady regionalnej. To na co wszyscy czekamy jest jeszcze przed nami. Trwa intensywny proces tłumaczenia zawartości serwisu na język Polski. Nasz kraj jest obecnie na ścisłej liście priorytetów firmy i wierzymy, że już niedługo będziemy mogli powiedzieć głośno: Dzień dobry Netflix! …”