Netflix Polska – podsumowanie oferty po trzech miesiącach działania i ankieta

Facebooktwitter

netflix-blackNetflix rozpoczął swoją działalność na terenie Polski 6 stycznia 2016 r. Nie było to wejście na polski rynek, a jedynie zdjęcie blokady geolokalizacyjnej, co oficjalnie potwierdził przedstawiciel Netflix Polska.

Minęły już ponad trzy miesiące działania usługi i możemy się odnieść do proponowanej oferty. Ostatnie podsumowanie przeprowadziliśmy po miesiącu działania Netflix Polska, więc możemy podsumować następne dwa miesiące i odnieść się do zaistniałych w tym czasie zmian.

Oferta na dzień 10.04.2016 r. wygląda następująco wg naszej listy dostępnych tytułów:

  • 1060 tytułów: 758 filmów i 300 seriali, w tym 14 pozycji w jakości UHD/4K
  • 364 tytuły po polsku: 286 filmów i 78 seriali, w tym 10 pozycji w jakości UHD/4K
    – 320 tytułów ma polskie napisy
    – 125 tytułów ma polskiego lektora
    – 45 tytułów jest z polskim dubbingiem
  • 53 tytuły dla dzieci po polsku: 37 filmów i 16 seriali
    – 49 tytułów ma polskie napisy
    – 2 tytuły mają polskiego lektora
    – 35 tytułów jest z polskim dubbingiem

W stosunku do lutego 2016 r. ilość dostępnych tytułów zwiększyła się o 29% (było 824). Jest o 28% więcej filmów (było 594) i 30% seriali (było 230). Ilość tytułów z polską wersją językową wzrosła aż o 260% !

Uzupełnianie oferty Netflix Polska idzie w dobrym kierunku. Powoli spełnia się obietnica, że Netflix Polska podwoi swoją ofertę w ciągu roku. Czekamy na więcej.

Przy okazji, zapraszamy do udziału w ankiecie dot. zadowolenia z oferty Netflix Polska. Można zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi!

Czy jesteś zadowolony/a z oferty Netflix Polska?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

KOMENTARZE:

16 komentarzy do “Netflix Polska – podsumowanie oferty po trzech miesiącach działania i ankieta

  • 10.04.2016 o 22:11
    Bezpośredni odnośnik

    Mój darmowy miesiąc powoli dobiega końca, więc mogę co nieco powiedzieć.

    Po dodaniu polskich napisów do BB i HoC jestem umiarkowanie zadowolony. Wychwyciłem sporą liczbę literówek i jeden bardzo irytujący błąd – za każdym razem kiedy wyraz jest pisany kursywą brakuje przed nim spacji.

    Ponadto kilkukrotnie seriale wczytywały się w marnej jakości, mimo, że mam ustawione na najwyższą jakość, a 10 Mb/s powinno być wystarczające. Co gorsze jakość poprawiała się czasami dopiero po odświeżeniu, bywało, że wielokrotnym.

    Kolejnego miesiąca z pewnością nie wykupię, bo zwyczajnie obejrzałem już wszystko co mnie interesowało. Jeśli jednak znajdę trójkę chętnych do podziału kasy to w okolicach premiery nowego sezonu Orange is the new black jestem skłonny sięgnąć do portfela.

  • 11.04.2016 o 12:15
    Bezpośredni odnośnik

    Jestem po “bojach” dotyczących Netflixa na LG Smart TV serii LM. I powiem Wam szczerze, jestem zniechęcony i do Netflixa i do LG. Przewalanie winy z jednych na drugich. W aplikacji brak do wyboru polskich napisów chyba do wszystkich pozycji. Aplikacja pojawiła się w TV wraz ze startem usługi w PL.
    1) Po około 1-1,5h rozmowy z supportem netflix, powiedzieli że mam sie kontaktować z LG
    2) po kontakcie z LG, mam się kontaktować z Netflix, bo LG nie odpowiada za aplikacje
    3) po ponownym kontakcie z Netflix-stara wersja aplikacji, stara wersja aplikacji i…jako solucja…podłącz komputer po hdmi do TV jak chcesz mieć na dużym obrazie.
    Czyli partnerstwo LG z Netflix polega na tym,że kup nowy tv dla nowej apki? Po co LG puszcza apke na TV jesli nie działa to prawidłowo?

      • Janek
        11.04.2016 o 12:51
        Bezpośredni odnośnik

        Sprzęty nowsze mają podobnie. Szkoda, że LG nie potrafi sobie z tym poradzić – podobnie zresztą jak Samsung.

      • 11.04.2016 o 12:58
        Bezpośredni odnośnik

        Będę to pisał aż może ktoś to zrozumie, powinniśmy działać społecznościowo. Olewactwo klienta,w dodatku z innych miejsc w sieci ludzie też zgłaszają te same problemy a support podchodzi do tematu jak zupełnie nowego, wyłącz Tv,reset,wyloguj sie etc.
        No i na końcu najlepsze w netflixie….ankieta czy jesteś zadowolony z usługi…

      • Janek
        11.04.2016 o 13:05
        Bezpośredni odnośnik

        Po to robimy np. listę sprzętów sprawiających problemy z Netflixem – http://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/. Problem w tym, że na razie nie mamy (nflix.pl) żadnego “wpływu” ani na Netflixa ani na producentów sprzętu, więc kumulujemy informacje i jedynie informujemy o problemach.

        Może ktoś ma pomysł jak społecznościowo realnie wywrzeć “nacisk”?

      • 11.04.2016 o 13:23
        Bezpośredni odnośnik

        Rzucam na razie luźne uwagi:
        – media społecznościowe (fb itp)
        – czasopisma IT
        – ustalić kto odpowiada za ekspansje na nasz rynek,ponieważ przypuszczam że duża część problemów to problemy rynku europy wschodniej, nawet model TV czesto są tylko na ten obszar

Dodaj komentarz

banner