Netflix Polska – podsumowanie oferty po trzech miesiącach działania i ankieta
![Podziel się na Facebooku Facebook](https://www.nflix.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Podziel się na Twitterze twitter](https://www.nflix.pl/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
Netflix rozpoczął swoją działalność na terenie Polski 6 stycznia 2016 r. Nie było to wejście na polski rynek, a jedynie zdjęcie blokady geolokalizacyjnej, co oficjalnie potwierdził przedstawiciel Netflix Polska.
Minęły już ponad trzy miesiące działania usługi i możemy się odnieść do proponowanej oferty. Ostatnie podsumowanie przeprowadziliśmy po miesiącu działania Netflix Polska, więc możemy podsumować następne dwa miesiące i odnieść się do zaistniałych w tym czasie zmian.
Oferta na dzień 10.04.2016 r. wygląda następująco wg naszej listy dostępnych tytułów:
- 1060 tytułów: 758 filmów i 300 seriali, w tym 14 pozycji w jakości UHD/4K
- 364 tytuły po polsku: 286 filmów i 78 seriali, w tym 10 pozycji w jakości UHD/4K
– 320 tytułów ma polskie napisy
– 125 tytułów ma polskiego lektora
– 45 tytułów jest z polskim dubbingiem - 53 tytuły dla dzieci po polsku: 37 filmów i 16 seriali
– 49 tytułów ma polskie napisy
– 2 tytuły mają polskiego lektora
– 35 tytułów jest z polskim dubbingiem
W stosunku do lutego 2016 r. ilość dostępnych tytułów zwiększyła się o 29% (było 824). Jest o 28% więcej filmów (było 594) i 30% seriali (było 230). Ilość tytułów z polską wersją językową wzrosła aż o 260% !
Uzupełnianie oferty Netflix Polska idzie w dobrym kierunku. Powoli spełnia się obietnica, że Netflix Polska podwoi swoją ofertę w ciągu roku. Czekamy na więcej.
Przy okazji, zapraszamy do udziału w ankiecie dot. zadowolenia z oferty Netflix Polska. Można zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi!
![Loading ... Loading ...](https://www.nflix.pl/wp-content/plugins/wp-polls/images/loading.gif)
Ciekawa sprawa z serialem Outlander. Nie ma przy nim informacji, że pojawi się kolejny sezon, ale przy opisie serialu na Netflixie pojawiają się zdjęcia z 2 sezonu. 🙂
Zgadzam się. Wiadomo dlaczego coś takiego zrobił Netflix?
Mój darmowy miesiąc powoli dobiega końca, więc mogę co nieco powiedzieć.
Po dodaniu polskich napisów do BB i HoC jestem umiarkowanie zadowolony. Wychwyciłem sporą liczbę literówek i jeden bardzo irytujący błąd – za każdym razem kiedy wyraz jest pisany kursywą brakuje przed nim spacji.
Ponadto kilkukrotnie seriale wczytywały się w marnej jakości, mimo, że mam ustawione na najwyższą jakość, a 10 Mb/s powinno być wystarczające. Co gorsze jakość poprawiała się czasami dopiero po odświeżeniu, bywało, że wielokrotnym.
Kolejnego miesiąca z pewnością nie wykupię, bo zwyczajnie obejrzałem już wszystko co mnie interesowało. Jeśli jednak znajdę trójkę chętnych do podziału kasy to w okolicach premiery nowego sezonu Orange is the new black jestem skłonny sięgnąć do portfela.
Na jakim sprzęcie oglądasz i masz te problemy z kiepską jakością obrazu?
Oglądam na laptopie podłączonym do telewizora – brak smartTV.
Na komputerze aby mieć 720p potrzeba nawet 15 Mbit/s szybkości łącza a do 1080p nawet 20 Mbit/s – http://www.nflix.pl/netflix-a-rozdzielczosc-i-bitrate-audio-dostepnych-tytulow/. Na sprzętach typu Smart szybkość internetu wymagana do 1080p to 5-6 Mbit/s – wydajniejsze kodeki są użyte.
To by wiele wyjaśniało. Dzięki!
Nie ma problemu. Jakby coś to pytaj.
Jutro mają przyjść technicy i podnieść prędkość do 80Mb/s. Szkoda, że darmowy miesiąc kończy się 16.04, więc akurat na Netflixie za dużo nie skorzystam 😛
Jestem po “bojach” dotyczących Netflixa na LG Smart TV serii LM. I powiem Wam szczerze, jestem zniechęcony i do Netflixa i do LG. Przewalanie winy z jednych na drugich. W aplikacji brak do wyboru polskich napisów chyba do wszystkich pozycji. Aplikacja pojawiła się w TV wraz ze startem usługi w PL.
1) Po około 1-1,5h rozmowy z supportem netflix, powiedzieli że mam sie kontaktować z LG
2) po kontakcie z LG, mam się kontaktować z Netflix, bo LG nie odpowiada za aplikacje
3) po ponownym kontakcie z Netflix-stara wersja aplikacji, stara wersja aplikacji i…jako solucja…podłącz komputer po hdmi do TV jak chcesz mieć na dużym obrazie.
Czyli partnerstwo LG z Netflix polega na tym,że kup nowy tv dla nowej apki? Po co LG puszcza apke na TV jesli nie działa to prawidłowo?
Masakra :(. Z ciekawości kiedy kupiłeś TV?
Prawdopodobnie rok 2013, model w każdym razie na 2012.
Sprzęty nowsze mają podobnie. Szkoda, że LG nie potrafi sobie z tym poradzić – podobnie zresztą jak Samsung.
Będę to pisał aż może ktoś to zrozumie, powinniśmy działać społecznościowo. Olewactwo klienta,w dodatku z innych miejsc w sieci ludzie też zgłaszają te same problemy a support podchodzi do tematu jak zupełnie nowego, wyłącz Tv,reset,wyloguj sie etc.
No i na końcu najlepsze w netflixie….ankieta czy jesteś zadowolony z usługi…
Po to robimy np. listę sprzętów sprawiających problemy z Netflixem – http://www.nflix.pl/lista-urzadzen-sprawiajacych-klopoty-z-netflixem/. Problem w tym, że na razie nie mamy (nflix.pl) żadnego “wpływu” ani na Netflixa ani na producentów sprzętu, więc kumulujemy informacje i jedynie informujemy o problemach.
Może ktoś ma pomysł jak społecznościowo realnie wywrzeć “nacisk”?
Rzucam na razie luźne uwagi:
– media społecznościowe (fb itp)
– czasopisma IT
– ustalić kto odpowiada za ekspansje na nasz rynek,ponieważ przypuszczam że duża część problemów to problemy rynku europy wschodniej, nawet model TV czesto są tylko na ten obszar