LOS ANGELES — 14 września 2017 r. — Dzieci są w centrum uwagi w dniu swoich urodzin, ale wiemy, że przygotowania do tego ważnego dnia spoczywają na barkach ich rodziców. Wielu z nich przyznaje, że media społecznościowe wywierają presję na organizowanie dzieciom wielkiej imprezy urodzinowej (44%). Większość rodziców chciałaby uniknąć szaleńczych poszukiwań w internecie odpowiedniego przepisu na udane przyjęcie (69%). Drodzy rodzice, spełniamy Wasze marzenie. Od dzisiaj, po raz pierwszy, w serwisie Netflix jest dostępnych 15 urodzinowych odcinków specjalnych na życzenie, dzięki którym organizacja urodzin pójdzie jak z płatka. Występują w nich bohaterowie z seriali takich jak LEGO Ninjago, Luna Petunia i Beat Bugs.
Wystarczy nacisnąć przycisk odtwarzania, a na ekranie pojawią się ulubieni bohaterowie dzieci z urodzinową piosenką zaśpiewaną specjalnie dla nich (dzieci będą o tym przekonane). Serwis Netflix zmienia definicję przyjęcia urodzinowego. Teraz nie musisz już przez całą noc piec ciast. Twoje dzieci mogą świętować z Łowcami Trolli i Pokėmonami, w dowolnej chwili i w dowolnym miejscu. Rodzice mogą sprawić, że urodziny ich pociech będą wyjątkowe. Pomogą im w tym urodzinowe odcinki na życzenie z serwisu Netflix, które będą dostępne od września — miesiąca, w którym przypada najwięcej urodzin (9 miesięcy po okresie świątecznym). Przypadek? Raczej nie.
Nie tylko Ty zmagasz się z planowaniem przyjęcia urodzinowego. Dwie trzecie (67%) rodziców z całego świata przyznaje, że przygotowywanie urodzin jest stresujące. Każdy region ma jednak swoje tradycje urodzinowe:
- C’est la vie. Moglibyśmy nauczyć się czegoś od francuskich rodziców: 46% ankietowanych Francuzów odpowiedziało, że nie przejmuje się przygotowaniami do urodzin swoich dzieci. Przyjęciem urodzinowym najbardziej są przejęci Peruwiańczycy i Filipińczycy (77%).
- Ile mam lajków? Na „lajkach” w mediach społecznościowych najbardziej zależy rodzicom z Turcji (56%) i Indii (52%).
- Dzień z bohaterem. Dzieci z Meksyku absolutnie uwielbiają urodziny z udziałem bohaterów bajek i seriali. Aż 91% rodziców z Meksyku zorganizowało dla swoich dzieci przyjęcie tematyczne z bohaterami.
- Cięcie kosztów. Rodzicom bardziej zależy na obcięciu kosztów niż na oszczędzeniu czasu (54% kontra 42%). Oszczędzać pieniądze najbardziej lubią Włosi (72%).
- Zastaw się, a postaw się. Brazylijczycy nie oszczędzają. Średnio na przyjęcie urodzinowe wydają 620 USD (średnia światowa wynosi 250 USD).
Wystarczy wyszukać zapytanie „urodziny” w serwisie Netflix, aby włączyć odcinek specjalny z udziałem ulubionych bohaterów dziecięcych seriali i programów, takich jak: Niech żyje Król Julian, Barbie, Beat Bugs, Dinotrux, Legendy, LEGO Friends, LEGO Ninjago, Luna Petunia, Miraculum: Biedronka i Czarny Kot, My Little Pony, Pokemon, Project Mc2, Akademia Skylanderów, Łowcy Trolli oraz Bal słówek.
METODOLOGIA
Ankieta została przeprowadzona przez firmę SurveyMonkey między 26 czerwca a 10 lipca 2017 roku. Wzięły w niej udział 14 582 osoby. Modelowy respondent jest osobą dorosłą, która korzysta z internetu, jest rodzicem dziecka w wieku do lat 8, i mieszka w USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Indiach, Korei Południowej, Meksyku, Brazylii, Argentynie, Kolumbii, Chile, Peru, Turcji, Francji, Niemczech, Włoszech lub na Filipinach. Odpowiedzi nie ważono ani nie równoważono. W przypadku pojedynczych krajów margines błędu wynosi +/- 3%, a przedział ufności — 95%, z wyjątkiem Singapuru (+/- 5%), Korei Południowej (+/- 4%) oraz Argentyny (+/- 4%).
INFORMACJE O FIRMIE NETFLIX
Netflix to jeden z największych na świecie internetowych serwisów telewizyjnych, z którego korzysta 104 mln aktywnych użytkowników w ponad 190 krajach. Każdego dnia udostępnia on łącznie ponad 125 mln godzin filmów i seriali, w tym własnych seriali, dokumentów i filmów pełnometrażowych (tzw. Netflix Originals). Netflix umożliwia użytkownikom oglądanie materiałów w dowolnej liczbie, w dowolnej chwili, w dowolnym miejscu i przy użyciu niemal każdego urządzenia wyposażonego w ekran i łącze internetowe. Rejestracja w serwisie pozwala na swobodne uruchamianie, zatrzymywanie i wznawianie odtwarzania bez reklam i dalszych zobowiązań.
Czytaj również: Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie