Wyniki ankiety dot. zadowolenia z oferty Netflix Polska po dwóch tygodniach głosowania
Po pierwszym miesiącu działania Netflix Polska zaproponowaliśmy ankietę dot. oceny jego oferty dostępną tutaj. Mijają właśnie dwa tygodnie trwania ankiety i wypadało by zrobić małe podsumowanie. Będziemy to robić również co miesiąc.
Dość ciekawie prezentują się wyniki:
Uczestnicy ankiety mogli zaznaczyć aż 4 odpowiedzi. Chcieliśmy uzyskać bardziej szczegółowy obraz sytuacji, więc wybraliśmy właśnie takie podejście.
Wyniki pokazują, że przeważająca ilość osób jest zadowolona z oferty Netflix Polska, choć artykułują, iż biblioteka tytułów nie jest za duża, a ilość polskich wersji językowych jest bardzo mała. Gorzej jest z osobami, które dalej korzystają z Netfixa – tylko 27% nie zrezygnowało po darmowym miesiącu. Co ciekawe, tylko 14% głosujących zrezygnowało po darmowym miesiącu.
Powyższe wyniki chyba dobrze obrazują odczucia jakie nami targają jeśli chodzi o ocenę oferty Netflix Polska, bynajmniej do dnia dzisiejszego.
Zapraszamy do dyskusji i oddania swojego głosu w ankiecie, jeśli jeszcze go nie oddaliście.
Mnie ciekawi, ilu płatnych subskrybentów ma Netflix w Polsce po darmowym miesiącu. Myślę, że liczba nie jest za duża (10-15k max). W dużej mierze wpłynie to pewnie na traktowanie naszego rynku przez spółkę działającą w tylu krajach.
Ta liczba to bardzo ciekawa informacja. Moim zdaniem, jeśli chcą nas poważnie traktować to muszą ofertę ulepszyć i wtedy dopiero czekać na konkretne wyniki finansowe, szczególnie że Netflix jest spółką giełdową i MUSI wykazywać coraz większe obroty i sam zysk. Inaczej z drogi rozwoju jaką tera idą zostanie droga ograniczania strat, a tego nikt na dłuższą metę nie przetrwa.